MageMob Admin: Mobilny asystent dla Magento
MageMob Admin to aplikacja na Androida opracowana przez BiztechConsultancy, która pozwala śledzić wszystkie działania w sklepie internetowym Magento w zakresie szczegółów zamówienia, danych klienta i szczegółów produktu. Ta przyjazna dla użytkownika aplikacja daje szczegółowy widok listy zamówień i innych szczegółów produktu. Oferuje również spersonalizowany pulpit nawigacyjny zawierający wizualne i tekstowe opisy wszystkich zamówień.
Ta aplikacja jest łatwa w obsłudze i doskonale integruje się z Magento. Pozwala na przeglądanie zamówień, danych klienta i szczegółów produktu w sklepie internetowym w dowolnym miejscu i czasie. Zapewnia również powiadomienia dla właściciela sklepu o nowych zamówieniach wraz ze wszystkimi szczegółami. Dzięki MageMob Admin możesz zarządzać zamówieniami, klientami i szczegółami produktu, w tym kategoriami, zdjęciami i opisami, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
MageMob Admin to wartościowe narzędzie dla właścicieli sklepów, którzy chcą śledzić działania swojego sklepu internetowego Magento w podróży. Jest to bezpłatna aplikacja na Androida, która obsługuje wiele sklepów internetowych i oferuje zwiększone zabezpieczenia dla aplikacji i systemu. Należy jednak pamiętać, że w celu zapewnienia płynnego działania tej aplikacji, należy pobrać rozszerzenie Magento Mobile Assistant na swoją stronę internetową.
Opinie użytkowników o MageMob Admin
Czy próbowałeś MageMob Admin? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!